و اما عشق


❤❤:عشق آسماني من،خداست :❤❤

بسم الله الرحمن الرحیم

         

 

 

                       زندگی مثل یه بازیه 

                    همون مامان بازی بچگی

        ولی با این تفاوت که همه چی واقعیه

 کسی توی این بازی موفق میشه که تقلب نکنه

  مثل بچگی هامون که وقتی میدیدم  طرف داره

        تقلب میکنه توی بازی راهش نمیدادیم

  شاید بشه توی بازی زندگی با تقلب برنده شد

    ولی این برنده شدن لحظه ای و کوتاه مدته

     و وااااااااای به موقعیکه دستمون رو بشه

      دیگه کسی توی این بازی راهمون نمیده

 

........................................................................................ 

.........................................................................

 

  

 

     بهترین باشیم تا بهترین هدیه ها را از خدا بگیریم

 

 

    عشق واقعی جلوه ای از تمام زیبایی های عالمه 

                 نوری ماورای تمام نورهای زمینی 

                حسی ماورا تمام حس های زمینی

یه عاشق واقعی ظاهربین نیست بلکه درونگرا و واقع بینه

تمام هستی با عشق ساخته شده و این عشق اینقدر نابه

           که در همه آفریده ها به خوبی جلوه میکنه

  حتی یه سوسک چندش آور که ظاهرا بده ولی در باطن

      تمام هستی و عشق ناب یه مخلوق بودن را دنبال

   خودش یدک میکشه و اگر با چشم دل بهش نگاه کنی

     میفهمی چقققققققققققققدر لطافت و زیبایی داره

این خصلت بعضی از انسانهاست که همه چیز و همه کس

     را بر طبق شرایط و بعضی رفتار ها محاکمه میکنند

                                           ولی

  لطافت یه عشق واقعی را من به یه گلبرگ گل رز قرمز

  تشبیه میکنم که در اوج زیبایی مملو از حرارت و لطافت

   و ظرافته ، که این حس بزرگیه خدا را فریااااااااد میزنه

       عشق واقعی اینقدر ارزشمنده که تمام بدی های

                        دنیا نمیتونند از بینش ببرند

                 چون سر منشا این عشق خداست

 و بر میگره به این جمله که همیشه گفتم و خواهم گفت

 

        عشق جلوه ای از عظمت خداست که قسمت

                  کوچکی از اون را توسط یه عشق

                    زمینی به بنده اش هدیه میکنه

 

 

 

 

آن عشق که درجان تنم ٬ بنشسته تا آخر توئی

                       فریاد مجنونانه ام ٬از زمین ٬ تا جنت الماوا توئی 

 

نور تو چون خون تنم ٬ در رگهای من جاری شده

                        شرم گناهم را پذیر ٬ یا رب   فقط  رحمن  توئی

 

از عشق  آسمانیت  دلم ٬ سیراب  الطافت شده

                     محبوب  من  ٬ معشوق من  ٬ جان   جانانم توئی

 

زین همه نعمتهای خود٬عشقی زمینی ده به من

                لطفی که مهرش در وجودم ٬نقش بندد چونان توئی



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت18:50---19 مهر 1390
گرقضاوت میکنی،قاضی باانصاف باش.
وب جالبی داری ღ**ღ آفرین


فاطیما
ساعت23:28---8 مهر 1390
تا توانی پاک،روشن،مثل باران،مثل مرواریدباش.

آفرین ¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤* وبت فوق العاده زیباست


مریم
ساعت12:47---24 تير 1390
دوست خوبم سلام.خوشحالم که مطالب وبلاگتون با وبلاگای دیگه فرق داره و از مطالب هجو استفاده نکردین

jusmine 
ساعت15:32---10 تير 1390
خیلی خوش حالم که یه وبلاگ پیدا کردم که عشقش خدا بود!


من و همسری
ساعت14:07---9 تير 1390
سلام دوست عزیز

مبعث پیامبر اکرم(ص) رو تبریک میگم.

وبلاگتون جالب و خواندنی هست امیدوارم موفق باشین.

از این جمله خیلی خوشم اومد:عشق جلوه ای از عظمت خداست که قسمت کوچکی از اون را توسط یه عشق زمینی به بنده اش هدیه میکنه


پسری از نسل فاطمه سلام الله علیها
ساعت9:33---8 تير 1390
با سلام

چی میشه مثل تموم شهدا
گناه کردن برامون یه ننگ بشه

به خونه ی شهدایی من هم یه سر بزنید

در سایه سار امن ایمان
پاینده باشید و جاودان

التماس دعا


علی
ساعت12:45---3 تير 1390
سلام دوست من
خوب بود
موفق باشی
www.iranmedical.blogfa.com


هستی
ساعت10:42---31 خرداد 1390
سلام وبلاگتون خییییلی عالیه مطالب بسیار زیبا و منطقی من اکثرشو خوندم و حرفاتون خیلی قبول دارم موفق باشید

هستی
ساعت0:16---30 خرداد 1390

( عشق عبارت است از همه چیز را برای یک هدف دادن و به پاداشش هیچ چیز نخواستن ، این انتخاب بزرگی است ، چه انتخابی! )

دکتر شریعتی


المینا
ساعت10:26---26 ارديبهشت 1390
سلام
یه بار دیگه اتفاقی اومدم وبتون...
این بارهم اتفاقی وارد وبتون شدم!
الخیر فی ماوقع.
البته دفعه پیش که اومدم وبتون این شکلی نبود!!!!!
واینکه شمابه وب من سر نزدید!
من هم با شما موافقم:عشق زمینی مجازی از عشق خداونده.
انشاالله که خداوند عشقهای زمینی مارو ازنوع عشق آسمونی خودش قرار بده.
اللهم عجل لولیک الفرج


عاشقی ممنوع
ساعت22:21---19 ارديبهشت 1390
عظمت عشق برای ادمای این زمان چه معنی داره

............
ساعت23:51---17 ارديبهشت 1390
سلام
به راستی عشق جلوه ای از عظمت خداست ولی چه خوب می شد اگه ما این موضوع را درک می کردیم و اسم هر رابطه ای را عشق نمی ذاشتیم
خیلی زیبا خودتونا معرفی کرده بودید و ایده هاتون عالی بود .


آرام جانم
ساعت23:26---17 ارديبهشت 1390
سلام دوست گرامی

واقعا از مطالبت لذت بردم

الخصوص مطلب واما عشق

خوشا مثل پروانه سوختن در عشق حق

موفق باشی


هدی
ساعت12:47---15 ارديبهشت 1390
سلام همه ی مطالب وبلاگتونو خوندم خیلی خوشم اومد چون فکر میکنم آدمایی مثل شما تو این دوره زمونه کم پیدا میشن .


عاطفه
ساعت10:50---15 ارديبهشت 1390
سلام..شايد..ولي عاشق بودن لياقت ميخواد اول بايد لياقتشو بدست بياريم بعد عاشق باشيم....
نلسون ماندلا ميگه:
بگذار عشق خاصيت تو باشد نه رابطه خاص تو با كسي
موفق باشيد


پرهام
ساعت10:42---15 ارديبهشت 1390
عشق يعني شب نشيني با خدا
عشق يعني گريه اما بي صدا


هلیا
ساعت1:49---14 ارديبهشت 1390
گاهی خدادرهارومیبنده وپنجره هاراقفل میکندزیباست اگرفکرکنی شایدبیرون طوفانه وخدا میخوادازتو محافظت کند تلخ ترين هديه عقربهاي ساعت به من جداكردن من از دنياي كودكيم بود..كاش ميشد هديه اش راپس دهم تنها گرگها نيستند که لباس ميش مي پوشند !گاهي پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن ميکنند عاشق که شدي، کوچ ميکنند.



آیدین گونش
ساعت1:59---12 ارديبهشت 1390
سلام علیکم

هیچ چیز غیر ممکن نیست

همت از خود طلب و توکل بر خدا کن

بخشش او واسع است

رحمتش همه را شامل است

موفق خواهید شد اگر ایمان و باور و اعتماد بنفس داشته باشید

یا علی

الله حافظ
[گل]


رضا
ساعت22:32---11 ارديبهشت 1390
ای پرستوی شکسته بال وپر

خود شنیدی مژده ی مرگ از پدر

گرچه قول احمدِ محمود بود

کوچ تو خیلی عزیزم زود بود


جوان شيعه
ساعت23:39---10 ارديبهشت 1390
سلام

فضل زهرا را بشر كي توان احصا كند
قطره را قدرت نباشد وصف دريا كند

حضرت زهرا (سلام الله عليها) فرمودند: كسي كه عبادت خالصانه خود را به سوي خدا فرستد ، پروردگار بزرگترين مصلحت او را به سوي او خواهد.
مريم از يك نسبت عيسي عزيز
از سه نسبت حضرت زهرا عزيز

نور چشم رحمــــــة للعالمين
آن امـــــام اوليـــن و آخرين

آن كه جان در پيكر گيتي دميد
روزگــــــار تازه آئين آفريــد

بانوي آن تاجـــــــــدار هل اتي
مرتضي مشكل گشا شير خـدا

پادشاه و كلبــــــه اي ايوان او
يك حسام و يك زره سامان او

مادر ان مركز پرگار عشق
مادر ان كاردار سالار عشق


دوخواهر
ساعت11:12---10 ارديبهشت 1390
سلام وبلاگتو خیلی دوست دارم

جدی میگم

چون درمورد خدا گفتی خیلی دوسش دارم

مرسیییییییییییی

عالی بود


نگین و علی
ساعت23:12---9 ارديبهشت 1390

زندگیتون قشششششنگ


ali
ساعت9:37---8 ارديبهشت 1390
شعار عشق بازان چيست، خوبان را دعا کردن
قفا خوردن، پي افشردن، جفا بردن، وفا کردن
کمال کامراني در محبت چيست مي‌داني
بتي را پادشاهي دادن و خود را گدا کردن
مبارک طلعتي تا مي‌رسد از دور مي‌گويم
که صبح عيد نوروز است مي‌بايد صفا کردن
وجودم در حقيقت زنده‌ي جاويد خواهد شد
که بايد روي جانان ديدن و جان را فدا کردن
محب صادق از جانان به جز جانان نمي‌خواهد
که حيف است از خدا چيزي تمنا جز خدا کردن



محمد بهرامی
ساعت23:33---7 ارديبهشت 1390
عشق زيباست
عشق را خیلی دوست دارم
سلام متنت زیبا بود
لذت بردم
موفق باشی
بای


s
ساعت6:34---7 ارديبهشت 1390
خشنودی قلب نازنین امام عصر(عج) و تجعیل در فرجش: صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد
یا مهدی ادرکنی


بنده خدا
ساعت22:04---6 ارديبهشت 1390
سلام
عشق جلوه ای از عظمت خداست
خیلی قشنگ بود


یــک قــدم تــا خــدا
ساعت19:49---6 ارديبهشت 1390



اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم [گل][گل]



چـه زیبــا " بـازی دراز " دنیــا را بــه بـازی گــرفتـــه اســت [گل]


نـدیـدم آینــه ای چــون لبــاس خــاکیهـــا

همــان قبیلـــه کــه بـودنــد غـرقِ پـاکیهــا

دلیـل غـربتشـان اهـل خاک بـودنِ مــاست

نـه بی مزار شدن هـا ، نـه بی پـلاکی هـا

بــه آسمـان که رسیدنـد ، رو بـه ما گفتنـد :

زمیـن چـه قـدر حقیـر است ! آی خـاکیهــا [گل]




489
ساعت11:34---5 ارديبهشت 1390
فاو وفرات وفکه یادی باید
در جبهه جنگ نرم جهادی باید
در راه گذشتن زحصار تحریم
این بار جهاد اقتصادی باید
**************************
شمریم اگر روز ستم خاموشیم

خون است اگر آب خنک می نوشیم

آنسوی جهان کرب و بلایی بر پاست

ما هم دلمان خوش است مشکی پوشیم


شامگاه
ساعت11:31---5 ارديبهشت 1390
تحمل در عشق مردي خواهد
مردي هم كه بكني
بي احساست ميخوانند


reza
ساعت0:38---4 ارديبهشت 1390
درود-مطالب وبلاگتان زیباست ولی رنگ فونت هایتان بسیار چشم را اذیت میکند

میم مثل...
ساعت13:46---2 ارديبهشت 1390
سلام خیلی تصادفی به وبلاگتون سر زدموباید اعتراف کنم پست هاتون حرف نداره چون نیاز روز جامعمونه و باور کنید اغراق نیستکامنتی که گذاشتم بعد از اتمام خواندن تمام پشت هاتون بود اولش نوشته هاتون رو باور نکردم و با خودم گفتم همش کشکه بر فرض که همه حرفاتون رو صادقانه نوشته باشید محاله عقل و شعور یه پسر به اینجاها برسه البته ببخشید که راحت حرفام رو مینویسم و حالا دارم غبطه میخورم به این همه فهم و شعور واقعا قابله تحسینه باید بگم همه حرفاتون درسته و باهمش موافقم اگه کسی هم بگه غلطه یه جای کار خودش میلنگه که این حرفو میزنهاما باید اعتراف کنم و شما هم قبول کنید بیراهه های گمراهی جوانی کمی زیبا جلوه می نمایند دعا کنید برامون شبیه آنچه که او می خواهد شویمبا افتخار لینکتون میکنمخوشحال میشم اگه به وبلاگم سر بزنید

a&m
ساعت9:49---2 ارديبهشت 1390
سلام عشق رو قشنگ تفسیر کردی
امیدوارم همه کسایی که ادعای عشق میکنن معنای عشق رو خوب فهمیده باشن
بهم سربزنی خوشحال میشم
منتظرتم


ن_پناهي
ساعت9:32---2 ارديبهشت 1390
زيبا بود

كربلايي
ساعت9:18---2 ارديبهشت 1390
سلام [گل]



مؤمنان راستین در آخر الزّمان
قالَ رسولُ الله (صلی الله علیه وآله) ـ لاصـحـابـه ـ :اِنَّكم اَصحابی ؛ واخواني قومٌ في آخرالزّمان آمنُوا ولـم يـَرَونـي ... لاَ حـدُهُـم اشـدُّ بقيَّةً على دينِه مِن خَرطِ القَتادِ في الليلةِ الظلماءِ ، او كالقابض على جَمرالغَضا ؛ اولئك مَصَابيحُ الدُّجى ، يُنجِيهم اللّهُ من كلِّ فتنةً غبراءَ مُظلِمَة .
رسول اکرم (صلی الله علیه وآله) به اصحابشان فرمودند :شمااصحاب من هستيد ولی برادران من ، مردمانى هـستند در آخر الزّمان كه مرا نديده اند ، اما ايمان آورده اند ؛ براى هر كدامشان پايدارى در دين ، از بدست خرد كردن خار مغيلان در شب تيره سخت تر است ؛ يا همچون كسى است كه پارۀ آتش شوره گز را در كـف نـگـه دارد ! ايـنـان چراغهاى تابان در دل تاريكى اند ! خداوند آنان را از هر فتنۀ غبارآلود و شبگون نجات مى بخشد !
میزان الحکمه ج1ص338

موفق وكربلايي باشيد[گل]


payam
ساعت22:38---31 فروردين 1390
سلام

خوبي

چه متنهاي زيبايي بود

ازشون استفاده ميكنم البته با اجازه شما

موفق باشي

يا علي ع


samiar
ساعت22:27---31 فروردين 1390
سلام
وب خیلی قشنگو متفاوتی داری
خسته نباشی
وقت کردی به من هم سر بزن و خوش حالم کن
منمون


عماد
ساعت20:53---31 فروردين 1390
خيلي قشنگ نوشتي دوست دارم بيشتر بات اشنا شم

نوشته هات خيلياشو خوندم انشا الله كه دوباره ميام طرف وب لاگت

وبلاگ داشتم حذفش كردم به خاطر وبلاگت الان يكي درست ميكنم


جوون ایرانی
ساعت12:12---31 فروردين 1390
مولوی بزرگ میگه:

عاشقی گر زین سر و گر زان سر است

عاقبت ما را بدان شه رهبر است.

خدا یارت جوون ایرانی


جوون ایرانی
ساعت12:12---31 فروردين 1390
مولوی بزرگ میگه:

عاشقی گر زین سر و گر زان سر است

عاقبت ما را بدان شه رهبر است.

خدا یارت جوون ایرانی


ماهی سیاه کوچولو
ساعت10:12---31 فروردين 1390
سلام

حتی اگر تنهای تنها هم شوم باز هم خداوند با من است...او جبران تمام نداشته هایم است......
شادباشی


مهدی
ساعت21:57---29 فروردين 1390
گفت: مي خوام برات يه يادگاري بنويسم گفتم: كجا؟ گفت : رو قلبت گفتم مگه ميتوني ؟ گفت : اره سخت نيست ‌‌ آسونه گفتم باشه بنويس تا هميشه يادگاري بمونه يه خنجر برداشت گفتم اين چيه ؟ گفت : هيسس ساكت شدم گفتم : بنويس چرا معطلي خنجرو برداشت و با تيزي خنجر نوشت دوستت دارم ديوونه اون رفته ؟ خيلي وقته؟ كجا ؟ نميدونم اما هنوز زخم خنجرش يادگاري رو قلبم مونده[گریه]
سلام.خدااااااااایییییییییییی


فریاد بیصدا
ساعت0:50---29 فروردين 1390
خدا گوید: تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین مهمان دنیایم

بدان آغوش من باز است

شروع کن یک قدم باتو

تمام گامهای مانده اش بامن



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:,ساعت 1:10 توسط من صور| |


Power By: LoxBlog.Com